1. Heerlijk gegeten bij deze Italiaan. Serveert net even iets andere pasta's dan de standaard spaghetti bolognese. Wat te denken van pasta met kalfsvlees en Spaanse pepers. Of krulmacaroni met ossestaartvlees. Ook de antipasti vooraf was heerlijk. Een proeverij vooraf was creatief. Het bordje varieerde van lekkere parmaham tot schimmelkaas en carpaccio. Je krijgt bij alle maaltijden ook een Siciliaans soepje in een amuseglaasje, een korfje brood en een bordje olijven gratis erbij. Wat ik zeker kan aanraden is geflambeerde pasta. Deze wordt bij je tafel door de ober klaargemaakt. Een leuk tafereel om te zien. Verhoogt de sfeer meteen. Sfeer zelf is niet slecht overigens. Is een klein restaurant met ongeveer 10 tafeltjes. Wat kan verbetert worden: geen huisdieren accepteren. Dit vonden wij wat minder smakelijk. Hond werd door klanten aan de tafel gevoerd. Leuk voor thuis, maar niet voor een avondje uit in een restaurant. Vandaar een zeven voor de sfeer. Verder niks op aan te merken.