1. Gisteren (carnavals zaterdag ) hier met vieren heerlijk gegeten.

In een hoek van de serre prima geholpen door vriendelijk personeel. We hebben hier weer een fijne avond gehad.

Na 22.00 ging wel de verwarming uit dus werd het wat kouder in de serre, voor mij mag de verwarming nog een half uurtje aanblijven.

We begonnen met een heerlijke rode port en de amuse ( rauwe tonijn met mierikswortel) was zeer smakelijk.

Als voorgerecht nam ik de mosterdsoep met zalmsnippers, een lekkere combinatie met stokbrood.

Mijn zwager was prima te spreken over de "champignons de brug", lekker warm en fijn gekruid met gebakken kruidenboter, ham, ui en tauge.

De dames hadden een heerlijke carpaccio van ossehaas in een pestosaus, bestrooid met pijnboompitten en oude kaas. Top.

Als wijn had de een 'n droge witte huiswijn uit Italie en de ander een zeer smakelijke Shiraz. Prima keuze.

Als hoofdgerecht had de echtgenote van mijn zwager 2 varkenshaasmedaillons met brie en een rode wijn saus en de anderen verschillende soorten vis.

Zalmfilet met rode pesto belegd met mozzarella en rucola.

Heilbotfilet met zongedroogde tomaat, basilicum en oude kaas.

Zeewolffilet met rivierkreeftensaus en een heerlijke gamba.

Als bijgerechten aardappelkroketjes, frites en 2 soorten groenten en een salade. Alles voldoende en prima van smaak.

Als nagerecht nam mijn eega nog een nougatineparfait en wij de bekende dame blanche met lekkere warme chocolade.

Daarnaast nog allemaal een cappuccino en dan heb je heerlijk gegeten voor nog geen € 180,00 met zijn vieren.

Dan is een goede fooi op zijn plaats.