1. Voor vandaag hadden wij voor 6 personen een hoofdgerecht besteld met vooraf stokbrood met kruidenboter. Het eten kan een keer tegenvallen maar zoals vandaag hebben wij niet eerder meegemaakt. Voor 6pers hadden wij twee mini afbakbroodjes met een mini klein bakje kruidenboter en tapanade (klein beetje tapanade en veel olie) de hoofdgerechten waren kleiner als een gemiddeld kindermenu (voorbeeld 1 satestokje waar drie kleine stukjes witvis/zalm aan zaten, hooguit 15 patatjes en iets wat salade moest zijn en door de hele bak lag. Het eten was steenkoud (18.00 gereserveerd, 17.55 aanwezig en om 18.30 het eten meegekregen) de burgers was het brood zo hard van dat je dit niet kon eten. Saté zaten twee mini stukjes op een stokje.

Besloten om het restaurant te bellen. Gezegd: ik zou niet snel bellen. Wij eten wekelijks buiten de deur en heb nooit eerder een restaurant gebeld. Toch nu besloten om het wel te doen. Alles zoals hierboven uitgelegd en gezegd ik wil het graag delen omdat dit naast het voor ons vervelend is voor u als ondernemer ook niet prettig is. De eigenaar geeft aan dat het wel eens misgaat, zijn antwoord ‘ach er zijn genoeg tevreden mensen. Dus overleven doe ik toch wel.’ Was geen mogelijkheid om vanavond tot een oplossing te komen. Zit ik met eters🙈 Maar naar de snackbar gereden. De eigenaar gaf aan dat ik morgen wel terug kon bellen. Dit was duidelijk om niet langer aan de telefoon te hoeven hangen.