1. 2 overnachtingen met 2 x ontbijt en 3-gangen-verrassingsdiner. We hebben een heerlijk weekend gehad in dit mooie, niet al te grote, nog nieuwe hotel dat heel mooi/modern is ingericht. Hele aardige medewerkers, zowel achter de receptie, in de bediening, keuken en ook de mensen die de kamers schoonhoudenl Super allemaal!

Heerlijk ontbijt met allerlei lekker vers brood en beleg (roerei, gekookt ei, zalm, vleeswaren, zoet beleg, yoghurt, muesli, fruit, allerlei soorten koffie en thee, melk, jus.)

3-gangen-verrassingsmenu (keuze uit 2 voor-hoofd-gerechten) was ook uitstekend. Stokbrood met kruidenboter, tomatensoep, entrecote op een bedje van puree met pepersaus, rode kool, boontjes, aardappels en een schaal frites met mayo en na een heel luchtig notentaartje. De moderne slaapkamers zijn mooi ingericht met een tv, inloopdouche, koelkastje, kluisje. Erg leuk dorp om te winkelen! Gratis parkeren! Ook ons hondje was heel welkom en dat maakte ons weekend extra leuk!