Op dit adres zit nu: Spicy Temptation

1. Over smaak valt niet te twisten, dus een hoger cijfer voor het eten dan voor de rest. Zou Service en Sfeer optimaal zijn geweest, dan zou het eten absoluut beter hebben gesmaakt. Ambiance is tenslotte net zo belangrijk als wat er op je bord ligt.

De sfeer: kennelijk had de directie van dit etablissement bedacht dat mensen die Groupon-korting willen, graag bijeen zitten.
    En dus werd je bijeengedreven via een smalle trap naar boven, alwaar je uitkwam in een ruimte waar sinds de 2e wereldoorlog niets meer leek te zijn veranderd.

Op de Groupon-voucher stond vermeld dat je een overdonderende ervaring te wachten stond.
    Maar niet - zoals al snel bleek - dat het een puur negatieve ervaring zou zijn.

De "zaal" - misschien geschikt voor Chinese familiefeestjes - leek ruimer dan in het echt vanwege de talloze spiegels die op ooghoogte op alle wanden waren aangebracht.
    Zelden heb ik mijzelf zo vaak gedupliceerd gezien, en dat is niet prettig als je stemming daalt tot het absolute nulpunt.

Je blijft denken: het volgende gerecht maakt alles goed.
    Maar we hadden feitelijk al na een half uurtje op moeten stappen om desnoods ergens een patatje oorlog te halen om weer in de stemming te komen.

De service: één ober, die bijna twee keer onderuit ging op de versleten vloerbedekking, voor zo'n twintig gasten.
    Een vreugdeloos leven voor zo'n man. Dan kun je ook niet vriendelijk zijn voor je gasten, lijkt me.

Mijn slechtste ervaring ooit in een Chinees restaurant.