1. Niet bij bestellen als je samen wilt eten, wilt krijgen wat je besteld en waarvoor je betaald hebt!

3 pizza's besteld. Bij levering bleken er maar 2 pizza's te zijn. Degene die afleverde constateerde welke het was en bestelde na. Goed van vertrouwen wel alles betaald. In gedoe geen bon ontvangen, constateerde ik later.

Samen eten de mist in gelopen: 1 pizza later, de andere 2 door al het gedoe koud.

Bij opening van de dozen aan tafel bleek een andere pizza te ontbreken dan de afleverjongen had gezegd. Weer gebeld. Reactie: maar nu zit-ie al in de oven! Na nogmaals - inmiddels geirriteerd - de goede pizza te hebben besteld kreeg ik de opmerking dat ik "zo'n toon maar tegen zijn baas aan moest slaan''. De late levering goed geregeld met de baas: 3 gratis drankjes.

Bij openen van de doos - de afleverjongen was snel vertrokken - bleek toch de foute pizza geleverd. Wel 5 euro meer voor betaald. Zie dan je geld maar eens terug te krijgen!

Nooit meer, dus!