1. Eerste binnenkomst was knus en een gezellig ontvangst. We hadden een goede service en werden netjes benaderd.

Echter.. het eten viel ontzettend tegen. Er zat totaal geen uitdaging in de saus die bij het varkensvlees zat en de sla was verlept. Ook hadden ze voor het bananen toetje geen ijs meer waarna ik tiramisu bestelde wat leek op nat brood. Het was sompig en koud en echt vies. Ook de prijs vond ik overal verschikkelijk hoog voor, de kwaliteit is er namelijk totaal niet naar!

Overigens, zo vlak voor carnaval was ook niet handig want er waren veel carnaval gasten, ze waren verschikkelijk luidruchtig waardoor de muziek nog harder werd gezet en we bijna naar elkaar moesten schreeuwen om een beetje elkaar te kunnen horen. Ik miste de romantische sfeer en het geluid was veel te hard.

Ons zien ze nooit meer terug!

1,4