in Breda

Waar goed eten nog betaalbaar is.

1. John 19 punten

Gisteren gegeten in de Eglantier na de goede recensies gelezen te hebben op deze site. Het was inderdaad erg koud en tochtig in dit restaurant. Niet echt prettig. Toen we dit aan de ober vertelden zou hij er iets aan gaan doen.

Verder namen we het 3-gangen menu. Het eten was smakelijk en de bediening vlot en vriendelijk. We kregen echter geen brood vooraf terwijl andere mensen dit wel kregen. Beetje vreemd. Verder vond ik de porties nogal afgemeten. Een klein schaaltje salade, echt mini, een klein schaaltje Vlaamse frieten.

Het vlees, een kalkoenspiesje is inderdaad maar een spiesje met 4 kleine stukjes kalkoen. Verder een kleine stukje groentetaart en een lapje spek met wat aardappelpuree erin.

Als je dit als hoofdgerecht neemt zonder voor- of na heb je echt niet voldoende gegeten. Het lijkt allemaal erg afgepast op de prijs voor dit menu en dat ligt er wel dik bovenop.