in Den Burg

Zelfs fijn om er gewoon al iets te drinken

1. Door De Smulpot.

Beste Fiona,

Helaas treffen wij deze uiting van u aan op dit medium. Graag willen wij u laten weten dat toen er gereserveerd werd een vraag volgde om iedereen spare ribs en chocolade taart te laten eten. Met daarbij de melding dat er 2 glutenvrije personen bij zaten. Nadat de reservering gemaakt was werd er direct met de keuken besproken wat de bedoeling was. Echter bleek al snel dat de keuzes niet glutenvrij gemaakt konden worden omdat in de gerechten essientiele bestanddelen zitten waarin gluten verwerkt zijn (ketjap, bastognekoek). Het opgegeven telefoonnummer (mobiel) werd helaas niet opgenomen. Dit hebben wij diezelfde week nog enkele malen geprobeerd, zodat wij in overleg een passend gerecht konden serveren/prepareren. Ons restte niets anders dan af te wachten wanneer jullie binnen zouden komen. Aan tafel direct uitgelegd wat het probleem was en de persoon van de telefoon erkende dat dit toestel vaak uit stond. Later bleek ook nog dat het een verkeerd nummer was. Bij navraag aan tafel tijdens het a la minute bereidde diner voor u kregen wij een positief antwoord.

U bent niet de eerste met een dieet wens bij ons en wij staan erom bekend dat wij er veel aan doen om dit te organiseren.

Graag een andere keer, u zult ervan versteld staan.

Met vriendelijke groeten.