1. Vandaag niet op reservering bij Da Verdi gegeten...

In tegenstelling tot normaal waren ik en mijn partner dit keer vrijwel eensgezind! Begonnen met een carpaccio, prima geserveerd waarbij de benodigde smaken niet ontbraken. Wel mocht de salade en garnering een iets meer Italiaanse tint krijgen bij een traditioneel Italiaans gerecht. Daarna beide een soep van Pomodori tomaten die in ons beider opzicht niet beter te bereiden was geweest. Mijn partner nam als hoofdgerecht een pasta Quattro Fromagi en ik zelf koos voor de lasagne. Lasagne perfect, al miste ik de hoogte waarop deze op smaak gemaakt was en de pasta werd iets wat kaal geserveerd (pasta in kaassaus).

De bediening was prima in orde en in de voor ons nieuwe omgeving hebben wij een zeer geslaagde avond gehad! Ook over de prijs valt niets te zeggen want wij aten beiden drie gangen a la carte met 8 glazen wijn voor krap € 80,00! Een prima prijs! En een heuse aanrader!