Op dit adres zit nu: NADO

1. astrid engelen

Wij komen al geruime tijd bij de bengel eten en zijn altijd erg tevreden geweest. Maar wat we zondag 27-02-2011 hebben meegemaakt gaat me echt te ver.

Ik had grote ongepelde garnalen besteld. De eerste die ik had gepeld was super, toen wilde ik de volgende pakken en die zag er zo vies uit, met darmkanaal. Ik heb toen de ober erbij gehaald en die vond dat dit er ook niet goed uitzag. Hij heeft het bord mee teruggenomen naar de keuken. Daarna kwam er een andere ober terug met een nieuw bord waar 4 of 5 gepelde garnalen op lag. Ze hadden de garnalen gepeld in de keuken en terug op het bord gelegd met een toefje sla. Ik zei dat ik dit niet wilde en dat ik nu geen garnalen meer durfde te eten, daarna kwam de eigenaar erbij en zei dat de garnalen wel goed waren en dat hij het beter wist dan de ober. Hij was echt niet vriendelijk. Hij liep ook kwaad weg. Ik heb niks meer genomen en mijn vriend heeft zijn bord leeggegeten. Toen wij gingen afrekenen stonden de garnalen ook op de rekening en wij gaven te kennen dat we het er niet mee eens waren, meteen kwam de baas naar ons toe. Goed, ik haal de rekening van de garnalen eraf maar zeg je wel dat jullie hier niet meer welkom zijn.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ben ook zeer bedroefd over de manier waarop hij dit heeft opgelost.

Ik vind dat je dit niet kunt maken!