Op dit adres zit nu: Spicy Temptation

1. Wat een gezellige avond met een vriendin moest worden liep uit op een ramp! Afgelopen zaterdagavond 26 febr. 2011 dacht ik samen met een vriendin te gaan genieten van een groupon aanbieding. Het ging om een 10-gangen Kantonese aanbieding in het "restaurant" Orient op de Westersingel in Rotterdam. Bij binnenkomst werd ons vriendelijk verzocht naar boven te gaan waar alle mensen zaten die een groupon coupon in hun bezit hadden. Eigen keus om te bepalen waar wij wilden gaan zitten was er niet. De groupon gasten boven en de "betalende" gasten beneden. Toen iedereen zat moesten we gelijk de groupon voucher ter plekke inleveren. (achteraf begrijp ik het wel, ik was anders ook weggelopen zonder de bon te hebben ingeleverd). De 1ste "gang"werd op tafel gesmeten net toen een ieder zat. De bediening was grof en sprak geen nederlands.
    De volgende gangen werden er niet beter op. Het eten was koud, presentatieloos, smakeloos. Ik had op een gegeven moment ook wel het gevoel dat wij restjes van beneden kregen. Ik heb mijn zegje gedaan bij de obers, helaas geen respons. Na gang 6 werd er gezegd door de ober, laatste ronde. Ik zei tegen hem dat wij maar 6 rondes hadden gekregen. Toen wees hij op mijn bordje waarop broccoli, 2 gele garnalen en wat losse mais lag, dat dit al 3 gerechten zijn. Van maat tot overramp kregen andere gasten nog een gerecht. Ik vroeg aan de ober hoe dit kon. Toen zei hij heel hard dat de andere mensen een duurderde voucher hadden, dus meer kregen. Ik ben nog nooit met stoom uit mij oren een restaurant uitgelopen, tot afgelopen zaterdag.