1. Nooit meer!

Gisteren voor het eerst bij Loetje Overveen gegeten.

Om positief te zijn: het eten en de wijn waren heerlijk, de bediening redelijk. Voor de rest was het treurnis volop.

Je komt binnen en je wordt opgezogen in een wachtende rij schreeuwende en ongeduldige mensen. Gelukkig kregen wij al snel een tafeltje (!). De ruimte staat zó vreselijk vol met tafels dat het gesprek van de buren beter te volgen was dan onze eigen conversatie. Continue kreeg je een duw of por in je rug van andere gasten of van het bedienend personeel. De biefstuk en kalfslever smaakten heerlijk, maar voor alle bijprodukten (frites, salade e.d.) moet je apart betalen. Wat op het eerste gezicht vriendelijk geprijsd lijkt is achteraf helemaal niet zo goedkoop.

Je hoeft er echt niet voor de gezelligheid heen te gaan. Binnen 35 minuten stonden wij al weer buiten. Echt een ordinaire eetfabriek. Voor ons echt een zaak om gillend weg te lopen (en het leuke is dat ze het niet eens zouden opmerken). Voor ons nooit meer!