1. Na allerlei goede verhalen zelf maar eens polshoogte gaan nemen.

De boerderij waar het restaurant in is gehuisvest oogt sfeervol van buiten, leuke fakkels langs het paadje. Binnen ziet het er ook gezellig uit met allerlei kruip-door-sluip-door-hoekjes/gangetjes en de boel is warm en gezellig aangekleed. Binnen word onze jas aangenomen. De ruimte waar we eten is bijna huiskamerachtig, mooi aangekleed en fijn licht.

Het serverend personeel is jong maar zeer correct, we voelen ons de gehele tijd gezien zonder dat we het gevoel hebben dat ze opdringerig zijn.

Voor-, hoofd- en nagrechten staan telkens binnen 20 minuten op tafel, om 18.00u zijn we binnen en om 19.40u lopen we weer naar buiten.

Het eten is smakelijk, ziet er mooi uit en de porties zijn precies groot genoeg. Lekker dunne frietjes, bakje sla en bakje sperziebonen met spekjes. En er word vooraf al gevraagd of we mayonaise willen, een goede zaak.

Prijs/kwaliteit is goed in verhouding, we hebben allemaal 2 consumpties op (en iemand had nog een portje bij het toetje) en we waren in totaal met fooi €32.50 p.p. kwijt. Dat vind ik fijne prijzen.

Kortom: Sfeervol, toch een tikje bijzonder en een goede prijs. Reden om nog eens terug te komen!