1. Aangemoedigd door de goede recensies toch maar geboden op vakantie veiling. Joepie, bon binnen en lekker met vrienden gaan eten.

Niet meer de drukste tijd 20.00 is de piek voorbij. Ontvangst erg hartelijk, leuke tafel bij het raam. Beetje krapjes, muziek toepasselijk maar erg hard. Deze werd gelukkig zachter gezet.

We konden kiezen uit 3-gangen keuze menu met koffie als besluit. Voorafje was lekker, maar bijbesteld stokbrood koud, bleek en slap. Verdere aandacht was er weinig, voor mijn gevoel een aangepast vakantieveiling menu waar beknibbeld werd op zaken waar je dat juist niet moet doen nl; portiegrootte, slecht gevulde wijnglazen en aandacht voor je gast. Bijbestellen van een gerechtje of een glaasje wijn was lastig omdat men geen contact had met de gast.

Een aantal keren bestelde bijgerechten vergeten te serveren, waar dan weer om gevraagd moest worden.

De smaak van het eten was echt prima, maar de bijkomende dingen maken dat ik niet hier terugkom.

1 persoon wilde graag cappuccino ipv koffie en er werd goed duidelijk gemaakt dat dit afgerekend moest worden omdat het arrangement koffie bevatte. Ook goed.

Jammer, als je vakantieveiling gebruikt om jezelf op de kaart te zetten, moet je je voor iedereen helemaal inzetten en niet alleen voor de vol betalende gast.