1. Mijn vrouw en ik zijn regelmatige bezoekers van De Hongerige Wolf als wij (maandelijks) naar Meppen in Duitsland gaan om daar te winkelen.

Wij hebben zulke leuke en goede ervaringen met personeel van De Hongerige Wolf alsmede de uitstekende kwaliteit van de gerechten dat wij het leuk zouden vinden onze ervaringen mede te delen.

Welnu: Onze ervaringen zijn bijzonder prettig en men is buitengewoon gastvrij. Het restaurant ziet er altijd netjes en vezorgd uit en de sfeer in het restaurant is bijzonder prettig mede door (in de wintermaanden) de brandende open haard en de sfeerverlichting op de tafels. Het menu is behoorlijk gevarieerd en het eten ziet er ook altijd zeer smakelijk uit en is ook bijzonder lekker!

Men heeft altijd een vriendelijk woord voor de gasten over en doet veel om het de gasten naar de zin te maken. Kortom: Wij verheugen ons er elke keer opnieuw op om als wij naar Duitsland gaan, bij De Hongerige Wolf aan te leggen.

Wij wensen u heel veel succes met de exploitatie van het restaurant en hopen hier nog vaak te kunnen komen om van de prettige ambiance te genieten.

Met vriendelijke groet, Hans & Cylia.