1. Vanavond geweest eten met 2 bonnen van vakantieveiling, vriendelijk ontvangst door de eigenaar.

Er zat een muzikant met gitaar en synthesizer live muziek te produceren wat wel leuk en goed klonk maar veel en veel te hard. Tegen de eigenaar gezegd dat ik het erg hard vond en 2 tellen later werd het iets zachter. Gratis ouzo die je in het glaasje moest zoeken, vast niet half vol maar half leeg. Stokbrood besteld met kruidenboter en de voorgerechten konden samen van de kaart besteld worden uit het gangen menu a €22,50.

Brood werd gebracht samen met de drankjes en zonder boter, bij navragen werd het gebracht. Brood was koud en slap en absoluut niet vers. Voorgerechten waren lekker, na gevraagd te hebben aan de ober om de hoofdgerechten te bestellen werden gewoon souvlaki's met gyros gebracht, zonder overleg, maar wel wat we wilden hebben, wel heel erg vreemd.

Ik had zeggen en schrijven 6 frietjes met wel lekkere gyros en 2 souvlaki's, maar volgens mij waren het aangepaste porties. Heb ook doorgegeven dat ik het weinig vond. Luid moeten roepen om wat drinken te bestellen want oogcontact zoeken ze absoluut niet. Nagerechten waren lekker maar ook klein en heel simpel.
    De 4de gang was koffie en volgens mij ook geen Peeze zoals vermeld op de kopjes. Een hele rare smaak en zoetjes krijg je ook niet vragen aan de ober.

Al met al ben ik blij dat ik er geen €90 voor betaald heb voor 4 menu's wijn was lekker maar wel grote glazen met kleine inhoud.

Ik heb al veel Griekse restaurants bezocht en nog nooit zo een kleine hoeveelheid gehad als hier.