1. Net terug van een fantastisch avondje heerlijk en vers wokken bij het beste en meest klantvriendelijke restaurant van Kampen! Waar heb je dat nog tegenwoordig: 3 soorten soep met stokbrood boter en prei, buffet van patat tot kibbeling, van nasi tot mihoen, van saté tot en met de overheerlijke kip keizerlijk. Daarna lekker wokken, daarna lekker grillen van biefstuk tot kip, van sliptong tot zalm. Kleine sushi gerechten (zalm rijst en garnalen). Dan de gekoelde vitrinekast met roomsoezen, apppelgebak en als afsluiter verse aarbeien, perziken en nog veel meer fruit, samen met chocolade-, vanille- en aarbeimousse of bolletjes ijs met zoveel slagroom dat je er buikpijn van zou kunnen krijgen. Mmmmm, 5 sterren wat mij betreft! En dat alles voor slechts €19,00! Oh ja, de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bordje leeg? Bordje weg! Fantastisch. Ik daag iedereen die in Kampen en ver daarbuiten woont uit om het tegendeel te bewijzen! Succes!