1. Zondagavond gegeten bij The Ottoman en het was geweldig. Eindelijk weer eens een eethuis waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De bediening was zeer correct en heel vriendelijk. Ze spreken heel goed Nederlands. Het is een familiebedrijf. Ik ben al enkele keren in The Ottoman geweest en elke keer is het fantastisch. We vonden het alle vijf heerlijk. Zalige sausjes. De zaak zat behoorlijk vol. Dat zegt al wat. Elke keer heerlijk gegeten. Ze hebben een eigen slagerij waar het meeste vlees vandaan komt. Vlees is altijd mals. De zaak is heel erg schoon. Het interieur is mooi.
    We gaan in maart er met de hele familie eten, wij gaan ons moeder haar verjaardag vieren. Het is zeker alles meer dan voldoende en voor ieder wat wils. Een aanrader voor mensen die graag eens Turkse specialiteiten willen eten. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
    En op deze manier wil ik meneer Konar en hun familieleden en personeel bedanken voor de vriendelijke gastvrijheid. We gunnen het deze mensen van harte, ze werken heel erg hard. Zeer goede kwaliteit van eten. We komen graag terug, want de menukaart is lang!

Een aanwinst voor Eindhoven en omgeving, zeker in Strijp. Helemaal top dus en voor herhaling vatbaar.

Groetjes.

Marco.