1. Afgelopen zaterdagavond 17.45 Besteld. Zou 18.35 Bezorgd worden. Om 18.45 Nog niks, dus gebeld. "Bezorger is onderweg, het is druk, ik zal de bezorger bellen"
    Ik denk oke Coronatijd, veel bezorgen, begrijpelijk.
    19.15 Zoiets ik dacht we zaten in een B&B ongeveer 6 km er vanaf?! Weer gebeld. Weer "Bezorger is onderweg, het is druk" Toen vertelde ik dat hij dat een halfuur ervoor ook al zei, en ik het niet netjes vind. Toen zou hij de bezorger (weer?) bellen.
    Tussen 19.30 En 19.45 Hoorde ik de deurbel van de B&B eigenaren, terwijl ik een verzoek erbij gezet had mijn 06 nummer te bellen bij aankomst daar wij in een B&B zaten. Bovenstaande ook aan de bezorgster verteld. Zij wist van niks en had de opdracht dit gewoon naar het adres te brengen.
    Aan de reviews van google reviews te lezen, ben ik niet de enige en staan ze er om bekend? Ik heb het idee dat er niks met de feedback gedaan wordt.
    Eerste maar meteen ook de laatste keer dat ik iets besteld heb bij deze zaak!