in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. In een woord super gegeten. Een dikke 10 weer.

3 vorige recensies

1. Erg bedankt voor je positieve beoordeling Hanny en graag weer tot ziens!

Groet,
    Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Hanny

• Zo als altijd super weer gegeten. Hele leuke aardige bediening. Super veel soorten gerechtjes erg lekker en mooi verzorgd. Nu ook gezellig zelf in de coronatijd. 1 Heel klein -puntjes lampen mogen wat mijn betreft wat gedimd worden. 🥴 Verder een dikke 10

De nieuwste recensie
  • Wij hebben weer heerlijk gegeten. Alles weer zo als we gewent zijn. De medewerkers zeer aardige dames en heren. Altijd in voor een leuk praatje. Altijd leuk en gezellig. Aleen vind ik de verlichtig niet heel sfeervol. Das voor mijn het enigste klein — puntje. Maar voor de kok een dikke 10

De nieuwste recensie
  • Zo als altijd heerlijk gegeten. Al heel vaak geweest. Maar het verveeld daar nooit. Leuke vriendelijke bediening. Heerlijke gerechtjes.Met liefde bereid en opgemaakt. Niet voor niets zn lange wachttijd. Maar het is het waard. Voor ons is Danny s het beste tappas restaurant. Een dikke vette 10