1. Beste Meloen,

Bedankt voor uw recensie. We zien deze liever positiever maar over smaak valt niet te twisten en we gaan met uw kritische noten zeker iets doen. U heeft met een groep van 12 gasten bij ons gegeten op een onverwacht drukke woensdag waar ik zelf achteraf bezien eerder had moeten stoppen met het accepteren van passanten. De 2 dames in de bediening hebben keihard gewerkt maar konden het maar met moeite bijbenen waardoor u bijvoorbeeld ook veel te lang op de koffie heb gewacht. We zijn nog geen jaar open en soms wordt ook ik verrast.

Dat u om half 6 binnen was en pas om 8 uur wat te eten kreeg, is echter duidelijk ver bezijden de waarheid. De eerste gasten waren inderdaad op dat tijdstip binnen maar u wilde met de menukaart wachten tot de laatste gast binnen was, wat tegen half 7 geschiedde. Vervolgens heeft uw gezelschap een finger food platter besteld. Deze is binnen een half uur geserveerd. Vervolgens heeft het wel langer geduurd om uw hoofdgerechten te bereiden dan de 20 minuten waar we naar streven. U was ook met zn twaalven en mocht a-la-carte bestellen. Dat kostte ons inderdaad iets langer dan ik gewild had.

Ik begrijp dat uw recensie voorkomt uit een minder prettige eetervaring en dat spijt me. Ik wil dit wel rechtzetten om toekomstige gasten van Sol geen verkeerd beeld te geven over veronderstelde wachttijden van 2 1/2 uur. Nogmaals dank voor de moeite van het geven van uw reactie,

Martin Walraven.