1. Via thuisbezorgd besteld, enorm teleurgesteld. Er stond 30min bezorgtijd, we hebben 1,5uur gewacht. We hebben 1,5uur van ons leven verspild aan incomplete, koude, sompige maaltijden. Leken wel diepvriesmaaltijden. Bij uitpakken zaten alle bakjes en verpakkingen onder het gelekte vet. Turkse pizza doorweekt, sauzen zaten er niet bij terwijl hier extra voor betaald is, geen lam te bekennnen in de shoarma. Bakjes kapsalon niet helemaal gevuld.

Wij het nummer gebeld wat op de website staat... persoonlijk nummer... Wij werden teruggebeld. Na uitleg over onze problemen, geen sorry en geen excuses. Er werd gelijk enorm moeilijk gedaan. Deze meneer wilde alleen maar zijn gelijk hebben. Hij wilde bewijs over deze problemen. Na 1,5uur gewacht te hebben, dachten wij natuurlijk gelijk aan te kunnen schuiven. Dus wij alles met bakjes in de magnetron opgewarmd, en begonnen met eten, waarbij we er dus achter kwamen dat het incompleet was en niet te vreten. Wij hebben geen geld terug, geen sorry, geen goedmakertje, niks.

Uiterst slecht eten en uiterst slechte service
    Ook was de bezorging kansloos.

HIER NIET KOPEN DUS!!!!