1. Ik ben hier samen met mijn vriendin naar toe gegaan met onze 2 honden, om te lunchen
    De ober liet op allerlei manieren merken geen plezier te hebben in zijn werk. Gastvrij of behulpzaam was hij allerminst. We gingen volgens hem aan de verkeerde tafel zitten. De koffie werd op tafel gegooid en ook na de lunch kwam hij de tafel niet afruimen of vragen of dat het gesmaakt had. Toen mijn vriendin vroeg om niet meer over de hond heen te stappen, omdat ze daar angstig van werd. Vond hij het nodig om de hond nog eens extra te laten schrikken en luidsprekend het hele terras op de hoogte te brengen dat hij zijn vaste pad niet meer kon bewandelen.
    Erg onprofessioneel en onbeleefd. De lunch was oké, maar de ervaring allerminst. Heb dit gelukkig nog nooit eerder meegemaakt. Helaas was de eigenaar niet aanwezig, maar hoop dat hij/zij hieraan iets gaat doen.