in Monnickendam

Goed eten voor een ouderwetse prijs!

1. J van Gelderen

Een heel leuk restaurant met aardig personeel. Het eten goed en goed gepresenteerd. Voldoende en smakelijk.
    Wat als nadeel kan worden genoemd is, dat allerlei zaken extra in rekening worden gebracht. Zoals voor friet de belachelijke prijs van 3,50 euro wordt gerekend. Terwijl friet een onlosmakelijk product is van steak tartaar, en niet toast dat erbij wordt geserveerd.

1. Beste J van Gelderen,

Wat fijn dat jullie goed bij ons gegeten hebben!
    Wij hebben er bewust voor gekozen onze bijgerechten apart te berekenen. Wij kunnen op deze manier de prijzen van onze hoofd gerechten scherp houden, en zo word er niet onnodig extra eten op tafel gezet wat niet word opgegeten, en dus word weggegooid. Op deze manier besteld de gast wat hij dus ook werkelijk wilt eten.
    Bij de steak tartaar serveren wij standaard toast wat naar ons idee ook echt hoort bij de streak tartaar. Mocht u daar als extra bij-gerecht frietjes bij willen dan word dit wel nog in rekening gebracht.

We hopen dat jullie een fijne avond hebben gehad en we jullie nog eens mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
    Team de Koperen Vis