1. Johan Keijzer

Je verwacht het niet. De Koog een straat met de een na de andere standaard toeristen restaurant. Dit dachten wij ook van Isola Bella.

Maar wat waren wij blij verrast. Een uitgebreide kaart met voor elk wat wils. De standaard gerechten ook maar ook specialiteiten. Een voortreffelijk vooraf met gevulde champignons met parmaham en knoflook sausje. Mooi opgemaakt, vers en wat een fantastische smaak. Hoog niveau.

Het hoofdgerecht een tweetal pizza's. Vers met echte kaas. Geen analoge! Wij kozen traditionele Italiaanse pizza's. Dus niet met teveel ingrediënten. Wat een smaak.

De bediening was vlot, vriendelijk en gastvrij. Eigenlijk zoals wij dat in Bella Italia zelf gewoon zijn.

Isola Bella is een onverwacht pareltje in De Koog!

1. Antonio
    Van restaurant

Beste Johan,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Fijn dat alles zo goed heeft gesmaakt. Heel graag tot ziens in ons restaurant!

Met vriendelijke groet,
    Team Isola Bella