Op dit adres zit nu: Trattoria Rodolfo

1. Jannie Berserik

Op 19 februari gingen wij ter ere van behaalde diploma's van de kinderen eten in La Giara. Gezien eerdere perfecte ervaringen hadden wij het volste vertrouwen in het gekozen restaurant.

De kinderen kregen het diner aangeboden en waren nog nimmer in het restaurant geweest. Vol verwachting was de keuze voor het menu gemaakt. Helaas de avond zat vol oneffenheden. Bij de voorgerechten werd de soep als eerste geserveerd. Men had beter eerst met de koude voorgerechten kunnen starten zodat de soep heet werd opgediend. Jammer, 1 persoon was het voorgerecht niet voor doorgegeven, zodoende zat het gehele gezelschap op de laatste dis te wachten. De serveerster erkende de fout en bood haar excuses aan.

Zowel voorgerecht- als hoofdgerecht en ook het grand dessert waren kwalitatief niet goed. Aangezien we konden vergelijken met eerder gekozen gerechten kunnen we concluderen zelfs minimaal. De prijs van een glas prosecco was binnen 3 weken met € 1,50 per glas verhoogd. De feestelijke stemming zakte bij de gevers van dit menu aan de kinderen tot een mineurstemming. Derhalve zijn we zelfs de koffie maar thuis gaan nuttigen. Gezien de prijs en de gegeven kwaliteit hebben wij besloten dat dit de laatste keer La Giara is geweest. Als excuus vernamen we dat de kok op vakantie was. Jammer, maar daar mag de gast geen dupe van worden. Ons favoriete restaurantje waar we toch een aantal malen naar toe zijn geweest is van de baan.

Jannie Berserik.