Op dit adres zit nu: De Lach

1. Kb23 is gesitueerd in een prachtig gerestaureerd en ingericht pand. De open keuken boven is leuk bedacht maar door het veelvuldig aan en uitschakelen van de warmtelampen erg onrustig. We hadden gekozen voor het 3-gangen keuzemenu. Dit is niet meer dan een uitgeklede versie van de gerechten van de kaart maar wel erg smakelijk en prima porties. Wijnen waren prima maar de keuze voor wijn per glas is erg beperkt. Bediening tijdens diner is correct maar het plezier straalt er niet van af. Ook hier maakt men weer de klassieke fout om, nadat er betaald is, de klant totaal uit het oog te verliezen. Bij de koffie wordt er een schaal bonbons neergezet die je later doodleuk op je rekening terug vindt. Ronduit schandalig om op deze manier op de valreep nog even wat extra geld uit de zak van de klant te kloppen. Als je niet van plan bent als service wat bij de koffie te serveren geeft dan de klant in ieder geval altijd de keuze. Voor mij in ieder geval reden hier niet meer te komen.