in Den Burg

Zelfs fijn om er gewoon al iets te drinken

1. Ga hier niet eten met een glutenvrij dieet! Van te voren gebeld en aangegeven, glutenvrij brood (droog en net uit de vriezer) was aanwezig en verder was, zoals de ober vrolijk aangaf, de optie voor een glutenvrij dieet de kaart (dus zoek iets anders uit!). Heel teleurstellend, vooral omdat mij aan de telefoon was verzekerd dat een glutenvrij dieet geen enkel probleem was en dat alle gerechten glutenvrij gemaakt konden worden.

Bovendien een half uur gewacht om de bestelling op te nemen (die ik dus nog moest uitzoeken vanwege mijn dieet!) en wel anderhalf uur op het hoofdgerecht terwijl wij, vanwege de aanwezigheid van kinderen, van te voren exact hadden aangegeven wat we wilden eten.

Geen aanrader voor glutenvrije patiënten en mensen die goede service willen!

1. Als je niet meer berijkbaar was zoals aangegeven snap ik deze reaktie niet, juist een glutenvrij dieet heeft aandacht tijdens het kook proces nodig.

Heb zelf als dieetkok gewerkt en later in restaurant ook deze ervaringen meegemaakt ; geen begrip voor de kok bij het plotseling veranderen van menu e.d.
    Juist met een dieet beperking ; regel zelf je zaakjes ook goed!!! b.v. dag van tevoren nog even bevestiging? nee zeker, nou dan.