1. Een keer besteld, eten was veel later gekomen dan het moest komen, ok kan gebeuren. Daarna pizza's besteld, gevraagd om een halve kip hawai en halve shoarma, kreeg ik geen kiphawai maar gewone kip. Wederom nog voor de laatste keer gaan bestellen en dus ook echt de allerlaatste keer, het eten kwam weer veel te laat, het zou in een klein uurtje komen, maar het kwam na anderhalf uur, kreeg via de telefoon korting, maar bij de bezorger dus niet, lekkere communicatie. Daarbij sloeg de bezorger bijna het raam in vanwege zijn gebonk. Ook vroeg ik om extra doorgebakken aardappelschijfjes, maar die waren zo slap als wat dat ik die niet eens gegeten heb. Ik heb Sinbad gebeld en gezegd dat het echt een drama is en dat in nooit meer in mijn leven wat bij Sinbad zal bestellen. Ik ben geen zeur, maar als ik bij een 3e keer niet normaal mijn eten krijg wat ik graag wil, dan is het voor mij echt klaar!