in Monnickendam

Goed eten voor een ouderwetse prijs!

1. Je kunt er mooi zitten met uitzicht op de haven. De locatie is sfeervol. Ik vond het alleen echt te lang duren voor de bestelling werd opgenomen en uitgeserveerd, dat was jammer. Het eten was prima. Voorgerecht bruschetta was veel te duur voor de mini stukjes brood die werden geserveerd. Verder prijs/kwaliteit in orde.

1. Beste Verbeek,

Wat fijn dat jullie lekker bij ons gezeten en gegeten hebben, jammer dat het te lang duurde voordat de bestelling werd opgenomen. We streven er altijd naar onze gasten zo snel mogelijk te helpen. Sinds een aantal weken moeten wij al onze gasten vragen om gegevens achter te laten, dit kost soms wat meer tijd en helaas ook wel eens discussie bij de gasten. In deze tijd wordt verwacht dat wij door de maatregels binnen korte termijn aanpassingen doorvoeren zo ook de check in dus en dit in combinatie met het hoogseizoen is dit in u geval helaas een keertje fout gegaan excuses hiervoor.
    Wij vragen voor de bruschetta €2,75 per stuk vanaf 2 stukjes een nette prijs voor een vers bereid gerecht.
    Wij hopen dat wij jullie een volgende keer weer mogen ontvangen, en dan alles naar wens is.
    Groet, team de Koperen Vis