1. De sfeer was zoals altijd erg gezellig. De gerechten worden op een originele en leuke manier geserveerd. Wij hadden al eerder hier ontzettend lekker gegeten dus de verwachting van deze avond was hoog. Het viel ons helaas toch wat tegen. Alles was zo vlak van smaak, ons vlees was helemaal niet gekruid, er zat te veel saus op de carpacio en de champignons waren erg flauw van smaak, en de spareribs wat aan de vette kant. Jammer. Het toetje was super lekker maar eigenlijk weer te veel; 4 puntjes taart pp met ijs en slagroom....

1. Beste Ot,

Bedankt voor jullie tweede bezoek. Jammer om te lezen dat het dit keer wat tegenviel. Wanneer er tijdens jullie bezoek iets niet geheel naar wens is, dan horen wij dat heel graag zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. We hopen dat jullie ons toch nog een kans geven om het tegendeel te bewijzen!

Met vriendelijke groet,
    Team De Smoks