1. Vrijdag weer eens naar Comigo geweest. Dit keer met vriendinnen ipv met mijn vriend. Ik vind de formule zo ontzettend leuk en orgineel, dat wilde ik ook met mijn meiden delen. En ja, het was wederom een zeer gezellige en geslaagde avond! We werden vriendelijk ontvangen en konden onze jassen aan een haakje bij de tafel ophangen. Dat was de vorige keer anders (te volle kapstok). Goed nagedacht! We besloten een flesje wijn uit de wijnkaart te nemen. Mooie goede keuzes. De eigenaar kwam nog bij ons aan tafel en hij gaf toen aan dat zijn restaurant met kurkengeld werkte?! Hij legde uit dat ze een vast bedrag per fles die besteld werd wilde verdienen. Betaalde je meer, betekent dat dat je dus een mooiere wijn neemt. Niet zoals meestal gebeurt, dat alles 3x over de kop gaat. Dit vond ik een mooie gastvriendelijke gedachte. Het diner was wederom geweldig. Heerlijke picanha, beef, lams, varkenshaas, garnalen, ananas en nog veel meer. Ze komen gedurende de avond met 13 verschillende producten langs! Als afsluiting nog een heerlijk toetje en onze avond was weer helemaal top! Ik wil het team van Comigo zeggen, ga zo door! We zien telkens weer kleine verbeterpuntjes terwijl het echt al goed is! Alles klopt in jullie restaurant. Ik ga op mijn werk een goed woordje voor jullie doen, maar dan i.c.m. een solexarrangement. Comigo, een echte aanrader!