1. Nik en Jerome

We gingen voor de AC met bediening maar dat was vol. Volgens de manager konden we ook heel lekker eten bij de selfservice, dus dat maar. We namen een maaltijdsalade zalm, 8,95 euro. En bestelde aan de keukenbalie een biefstuk en een beenhammetje! 14,50 en 14,95. Het beenhammetje bleek een enorme kluif die men vervolgens op een heuvel van patat smeet. Die patat bleek overigens lauw te zijn en slap. De biefstuk was taai en de aardappeltjes koud. De doperwten kwamen duidelijk uit de vriezer. En zagen er grauw en verschrompeld uit. Gelukkig niet op de heuvel van patat! Op het moment dat we naar buiten liepen kwamen we de man die ons vol enthousiasme naar de zelfbediening had gezonden tegen. We moesten dus wel even ons verhaal kwijt. De man reageerde geschrokken en gaf ons 2 koffiemuntjes. Want die koffie, die was zeker warm. Echt een dramatisch etentje. De prijs kwaliteit verhouding is volledig zoek. En dat maakt dat je toch met een kater de deur uit gaat. Jammer.

1,1