1. We hebben op een vrijdagavond onze 50-jarige bruiloft gevierd bij Restaurant Robert. Het was gewoon een echt feestje ondanks de begrijpelijke corona maatregelen.

De tafelindeling was zo gemaakt dat je de 1,5m regel per paar mogelijk was, je zat met 6 of 8 man aan een "tafel" waardoor je elkaar toch goed kan spreken. Verder hadden we het restaurant voor ons als groep alleen, dat gaf ook een veilig, goed en rustig gevoel.
    Maar bovendien waren de 3-gangen uitstekend verzorgd en ook erg lekker met bijpassende wijnen. Dat was niet alleen de mening van ons, maar ook van onze gasten. Een paar van onze gasten kozen voor een vegetarisch menu, ook dat was prima verzorgd. We sloten af met een heerlijke koffie.

Kortom meer dan een aanrader voor bruiloften en partijen tijdens deze corona tijd, maar natuurlijk ook om een echt een avondje uit te zijn.