Op dit adres zit nu: Zarzo

1. Donderdagavond met 2 gasten bij LN2 gereserveerd. We werden ontvangen in een sfeervolle ruimte waar we het aperitief kregen geserveerd met smaakvolle 'krokantjes'.

Na een korte uitleg over de kaart en de diverse menu's werden we begeleid naar onze fraai aangeklede tafel.

3 smakelijke en fraai uitziende amuses werden ons door het vriendelijk ogend personeel geserveerd.

We hadden onze keuze gemaakt voor een 3-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Een goede keuze bleek achteraf.

Het voorgerecht bestond uit een fantastisch bereide rundertartaar waarop een quenelle van truffelijs. De presentatie was geweldig en overtrof onze verwachtingen.

Voor het tussengerecht hadden wij gekozen voor de, op de huid gebakken, kabeljauw. De cuisson was top en de diverse bereidingen van tomaat en overige garnituren waren verrassend en erg lekker.

Over het hoofdgerecht, 3 bereidingen van kalfsvlees, niets dan lof.

De kalfshaas, de kalfswang en de kalfszwezerik waren van uitzonderlijke klasse, alhoewel de portionering van de zwezerik iets minder had gemogen.

Door de subtiele en smaakvolle bijpassende garnituren een regelrechte aanrader!

Het speciale verzoek dat mijn tafelgenote deed t.a.v. het dessert werd enthousiast ingevuld door de culinaire brigade. Een fraai opgemaakt palet met diverse bereidingen van banaan met caramel en ganache was werkelijk om je vingers bij af te likken.

De avond werd afgesloten met een kop koffie (voor de dames fraai gepresenteerde verse thee) met 3 stuks huisgemaakte friandises, in de gezellige loungeruimte.

Nadat we onze jassen aangereikt hadden gekregen, werd onze auto voorgereden en verlieten we zeer voldaan dit nieuwe restaurant waar we hebben genoten van de 'totaalbeleving' die ons vooraf was voorgespiegeld.

Een absolute aanrader, zeker met de wetenschap dat deze zaak pas 2 weken open is!