in Uden

Onbeperkt genieten van heerlijke tapas

1. Na de cijfers op deze website te hebben bekeken onszelf overgehaald om hier lekker uit eten te gaan voor onbeperkt tapas.

Eenmaal begonnen aan het eten viel het ons zwaar tegen. Stoelen staan erg dicht bij elkaar zodat je nog net niet op een ander stel kijkt omdat er een plant wordt tussengeschoven.

Ongelogen, het duurt een eeuwigheid voordat je tapas krijgt. Na ons voorgerecht moesten we elke keer rond de 25 minuten wachten op elk gerecht. Op een gegeven moment duurde het zolang dat we met een gsm getimed hebben ( hoe slecht maar goed), toen duurde het 45 minuten. Niet acceptabel. Zo kan ik ook onbeperkt tapas geven. We hadden beter per stuk kunnen doen, scheelde nog geld ook.

En als overmacht gebeurde het ons ook nog dat er een tapas gerecht uitgeserveerd werd aan een ander stel, maar niet van hun was en vervolgens dus terugging naar de keuken en toen wederom bij ons terecht kwam... dat kan toch niet.

Het is zo vreemd dat het allemaal zo lang duurt bij elk gerecht aangezien we een verassingstapas hebben. Dus de keuken bepaald wat wij krijgen en niet andersom. Dan lijkt het me zelf niet zo'n kunst om gewoon iets in elkaar te zetten.

Het eten was oke, niet super maar voldoende.

Sfeer: op elkaar / plastic frutseltjes en wij zaten ook nog eens langs een "zo het leek oude tap"

Prijs: te duur voor zo weinig tapas. We hebben in totaal ruim 3.5 uur gezeten voor een simpel uit etentje wat je normaal ( als je ziet wat we gegeten hebben) in een kort 1.5 uur had gekunnen.