in Monnickendam

Goed eten voor een ouderwetse prijs!

1. Een mooi, gezellig en authentiek restaurant. Prachtige ligging met terras aan water, binnen schitterend ingericht met veel hout, oude elementen en comfortabel meubilair. Personeel is jong, maar kundig en belangrijker nog had plezier in het werk. Eten was voortreffelijk, ondanks dat we de kip in eerste instantie moesten terugsturen, omdat ze net niet gaar was. Ook hier bleek de professionaliteit! Drankje van het huis en geen discussie. Wij hadden een shared-dining plateua (surf en turf), prijzig maar de hoeveelheid en kwaliteit maakte het het geld waard! Zeker een aanrader als je in de buurt van Monnickendam!

1. Beste Felix,
    Bedankt voor jullie recensie en de mooie cijfers, wat vervelend te horen dat kip net niet helemaal gaar was, dit hoort uiteraard niet te gebeuren en gebeurt gelukkig ook bijna nooit. Fijn dat we het hebben kunnen goed maken met jullie! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.
    Liefs team de Koperen Vis