1. Reserveren via Eet.nu werkt niet bij De 3 Grapen. Ten eerste had het restaurant de verkeerde datum. Ten tweede was er onduidelijkheid over het einde van de shift. Op de website van Eet.nu staat 19:00 uur, het restaurant gaat hier ook vanuit, maar in onze bevestigingsmail stond 17:30-19:30 uur. We waren er om 17:30 uur en hadden ons voorgerecht al om 18:45 uur!!!!
    We hadden gedurende het gehele eten het idee, dat ze ons zo snel mogelijk weg wilden hebben, terwijl we toch lang op de gangen moesten wachten. Kennelijk kan ook de organisatie de drukte niet aan. Dus: reserveer niet via Eet.nu, dan vermijd je die shifts. En voor ons heeft De 3 Grapen hun traditie van gastvrijheid niet waargemaakt. Dat was eens, maar nooit meer. O ja, het eten was prima.

1. Dag Theo,

Wat vervelend om te lezen dat de reservering niet vlekkeloos verlopen is! Ik heb je hier zojuist een mailtje over gestuurd, zodat we een beter beeld kunnen krijgen van wat er precies is mis gegaan.

Met vriendelijke groet,
    An