Op dit adres zit nu: Himalaya

1. Als gastronoom en liefhebber van een gezellige en ontspannen sfeer heb ik deze week weer erg genoten in restaurant Alpino.

Ik begon met een overheerlijke uiensoep, die ik thuis ook vaak zelf probeer te maken, met de nadruk op proberen.

Mijn tweede favoriet is het lamsrack op zijn best, mals en lekker los van het bot, kluiven geen bezwaar, maar eigenlijk is dit niet echt nodig. Wat erg opvalt is de attente bediening, vooral geen overdreven formaliteiten, waardoor je ondanks het feit, dat je in een klasse restaurant zit, toch dat "thuisgevoel"krijgt.

Mijn wederhelft geniet immens van de creme brulee, die volgens haar in andere lokaliteiten aan de onderkant vaak te koud is en hier de perfecte temperatuur heeft.

Afsluiting met Irish en Spanish coffee en daarna het altijd prettige gevoel dat je echt niet teveel betaald hebt, maakt Alpino tot een ervaring, die je snel weer moet herhalen.