1. Wauw, alsof ik in de hemel ben, ossenhaas biefstuk laten bezorgen met heerlijke grillgroente, frietjes, rode kool salade, knoflooksaus en peperroomsaus. Snel bezorgd ook! Top top top

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Jelly

• Spareribs schotel en biefstuk schotel telefonisch besteld. Eten was weer lekker, bezorging snel. MAAR.... er zat een stukje GLAS in het aluminium bakje waar aardappeltjes, biefstuk, groente en de peper room saus in zit. Ik wilde een stukje biefstuk dippen in de saus en beet toen op een stukje glas. Ik heb hierover gebeld maar mevrouw begon te zeggen “oh maar we hebben daar geen glas” ik zei toch maar controleren in de alubakjes in de keuken. Toen zei ze “ oh je had de biefstuk, ja dat is grof zeezout”
    alsof ik het verschil niet weet. En toen was het “ maar in ieder geval excuses en bedankt voor het doorgeven”
    Tja. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, Korting of geld terug hoef ik niet maar serieus genomen worden wel!!

De nieuwste recensie