in Velsen-Zuid

Ontbijt, lunch en borrel op een unieke Buitenplaats

1. Gezellige ontvangst. We waren met 6 dames en werden per 2 aan 3 schuin geplaatste tafeltjes gezet. Daardoor was de 1,5 m gewaarborgd en konden we met elkaar praten zonder onze stem te verheffen. We zaten buiten.

We waren zéér tevreden over de vissalade. Het zag er leuk uit, royale portie vis, sla en saus, heel smaakvol. We hadden er liever een broodje bij gehad, maar we kregen frietjes want "dat staat op het menu" zei de serveerster. Die frietjes waren veel te donker en dus te hard en bitter. Jammer.

Omdat het erg warm was, wilden we een kan water. Die kwam, zonder ijsblokjes, dus hebben we daarrnaar gevraagd. De glaasjes erbij waren erg klein. Het meisje dat ons bediende, was misschien voor het eerst; zij leek veel niet te snappen en kwam niet doorstastend over. Nog een kan water gevraagd en die kwam, weer zónder ijsblokjes.

Al met al een leuke gelegenheid om te lunchen. Gezellig en sfeervol.
    De bediening had een stuk attenter gemogen.

1. Beste Nora, dank je wel voor deze uitgebreide review. Fijn te lezen dat jullie over het algemeen tevreden zijn geweest over jullie bezoek. En goed voor ons om te lezen waar de kennis van het personeel nog niet 100% is. Wat betreft de ijsblokjes, zowel mensen zoveel wensen. We serveren deze inderdaad standaard zonder ijsblokjes omdat niet iedereen de ijsblokjes kan waarderen. Oplettend oog van het personeel had bij het opnieuw vragen van een kanwater dat zij/hij direct had gevraagd of wederom ijs wenselijk was. Hopelijk tot een volgende keer en dan gaan we de uitdaging aan dat de bediening attenter is ;)