1. Toch nog een poging gewaagd en nogmaals (ondertussen misschien al wel 10x) terug gegaan naar de Wok in Gorinchem. Geen idee of het een verbetering is door de previews van mij en andere.

De pannen worden tegenwoordig netjes tussendoor verwisselt voor schone pannen. De sauzen worden voorzichtig in de pan gegooid.

Dus nu is het wok gedeelte ook uitstekend. De plaat is ook echt een aanrader, de biefstuk is zo lekker!

Wel valt mij op dat wanneer er nieuw vlees komt ze dit op het oude vlees gooien. Je zou dus kunnen verwachten dat aan het eind van de avond iemand een lap vlees heeft die misschien al heel de dag onderin die bak ligt.

Hier geef ik geen lager cijfer voor omdat ik er nog nooit wat van geproefd heb.

Verder is het ideaal dat het drinken gratis is, daarom is de prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Personeel is kwa bediening niet echt ervaren, wel vriendelijk maar laten vaak wat vallen en komen knullig over. Het is er vaak rustig, daarom is de sfeer wat minder. Daartegenover staat dat je bij de plaat en het wokken wel snel aan de beurt bent.

Verder is het echt een aanrader om daar te wokken.

Vorige recensies van Patdenb

• Afgelopen zaterdag met zijn 4en bij jullie gegeten. We werden helaas aan een tafel gezet midden in het looppad, maar we hebben gevraagd om een andere en gekregen, daarom de service een 7. Het eten was naar mijn mening goed en vers, vooral de bak plaat was super!. Helaas was de wok iets minder, daarom een 6 voor eten en drinken. De pan werd niet elke keer schoongemaakt nadat er een maaltijd in bereid was. Dit doen ze in Dordrecht, Papendrecht en Waalwijk wel. Ook de saus haalde ze zo wild uit die bakken dat die overliep naar alle andere sauzen, oftewel je proefde de saus van je voorganger. En ook nog eens een gedeelte van een andere saus omdat dat overgelopen was. En dan gooide ze het ook nog eens zo wild op je bord dat de 3 borden die ernaast staan ook eronder zitten. Ik kan me voorstellen voor mensen die ergens allergisch voor zijn o.i.d. Dat dit niet fijn is. Gelukkig heb ik daar geen last van en verder wel heerlijk gegeten. Helaas was de eerste keer dat ik ging m'n vlees niet goed gaar. De 2e keer dat ik liep was het wel goed, kan een keer gebeuren. Ook was verder alles wel heel schoon en netjes. Daarom heb ik sfeer en prijs/kwaliteit een iets hoger cijfer gegeven.