1. De Zonnebloem Steenwijk

Omdat onze onze vrijwilligers altijd pro deo klaar staan voor onze gasten, organiseren we jaarlijks een klein uitje voor hen als waardering.
    Dit jaar (corona) wordt er soms wat extra tijd van hen gevraagd.
    Ze gaan vaker op bezoek, telefoneren met hun gasten en sturen kaartjes.
    Daarom was een oprecht dankjewel op zijn plaats en daarvoor konden we goed terecht in de Pannenkoekboerderij Steenwijk. Alles was tiptop voor elkaar en konden we allemaal gelijktijdig genieten van een heerlijke pannenkoek naar eigen keuze. Daarna volgde nog een heerlijk ijsje voor wie dat wilde.
    Dankjewel familie Dijkema voor jullie gastvrijheid, goede zorg en heerlijk eten.

1. Daniëll
    Van restaurant

Jullie ook erg bedankt voor de gezellige avond.
    Wij hopen jullie snel weer terug te zien.

Vorige recensies van De Zonnebloem Steenwijk

• Janny de Vries

Ik heb een overheerlijke pannenkoek van de maand gegeten met een Surinaamse knipoog. Héérlijk. Vreemd was dat de eigenaar wist te vertellen dat weinig mensen deze pannenkoek gegeten hebben. Jammer want hij is werkelijk heerlijk! Verder: het is altijd leuk en gezellig bij het pannenkoek huis.