1. Bediening was goed, het vlees en vis van de teppanyaki en wok was erg lekker. Zelfbediening was wisselvallig, meeste eten was goed en lekker, maar ook koude en half rauwe producten. Vanaf 18u werd het echt te druk om enige afstand te houden en werd het benauwd. Voor 18u was afstand houden nog wel te doen.

1. Shing Hu
    Van restaurant

Beste Van Dijk,

Dankjewel voor het achterlaten van een recensie. Wij vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring had en vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven.
    Wereldrestaurant Mierlo neemt beoordelingen zeer serieus, want het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat alle gasten een uitstekende dineer-ervaring hebben bij ons in het restaurant.
    Wij hopen dat u ons opnieuw wilt bezoeken, zodat wij uw teleurstelling op een of andere manier kunnen goedmaken.

Met vriendelijke groet,
    Team Wereldrestaurant Mierlo