in Monnickendam

Goed eten voor een ouderwetse prijs!

1. De ambiance is mooi, en sfeervol, wat de verwachtingen mbt het eten hoog zet.
    Ik had een salade met kip, en brood.
    Dit was niet lekker. Ten 1e vroeg men niet naar de dressing. Er zat een gigantische klodder mayonaise achtig substantie op het brood en daarop de kip en de sla. Dit was zo overheersend veel dressing dat dit de maaltijd had verpest.
    Ik vond de reactie van het bedienend personeel erg lauw..
    Jammer..

1. Goed om te horen dat u onze ambiance prettig vind! Maar wat vervelend dat uw salade niet naar wens is geweest, dit is een van onze grootste hardlopers.
    Vanwege de smaken en vers geplukte kip die er in verwerkt worden, mayonaise zit niet in de salade en klodders al helemaal niet, het kan zijn dat er net een stukje salade niet voldoende is gemengd met de dressing. Dit mag uiteraard niet gebeuren Wij hopen dat wij het in de toekomst nog eens over mogen doen!? Wilt u contact met ons opnemen via 0611400298 of info@deKoperenVis.nl