Op dit adres zit nu: Restaurant Dertien

1. De kip was erg goed, daar zou ik zeker een acht voor geven.

De gebakken aardappeltjes waren redelijk triest en absoluut niet voldoende.

Eigenlijk hoort er knoflooksaus bij te zitten maar dat was een soort olie.

Verder zat er salade bij, die was op zich goed.

Ondanks de smakelijk kip kom je gemiddeld op een zes uit.

Het meisje dat serveert was heel vriendelijk en aardig.
    Dit betekent dat we op een vriendelijke en aardige manier te horen kregen dat ze gesloten waren en dat de kip op was!

Ik had vantevoren gereserveerd en gevraagd tot hoe laat ze open waren: tot 22:00 uur en ook nog gevraagd of het ok was als we rond 21:00 uur zou komen.

"Nee, dat was geen probleem."

Ondertussen werden we bij de deur al weggebonjourd.
    Als je niet wil dat mensen komen, zet dan op de deur dat je om 21:00 uur sluit en niet om 22:00 uur.
    En een groot uitnodigend bord op straat met "We are open" doet ook vermoeden dat je open bent.
    Haal dat dan ook weg om 21:00 uur.

Omdat we ons er op hadden verheugd daar te gaan eten en omdat we gereserveerd hadden en ook al duur parkeergeld hadden betaald, gaf ik aan dat ik gewoon wilde eten zoals afgesproken.

Na wat zoeken werd de reservering gevonden en zijn we zelf maar gaan zitten.

Het eten kwam vrij snel maar het was wel een teleurstelling en bepaald niet de Valentijnsdag die je voor ogen had.

Al vrij snel hadden we de bestelling doorgegeven en laten weten wat we wilden drinken.

Ondanks dat er bijna niemand was, toch tien minuten op onze drankjes moeten wachten.

De mayonaise kwam toen de gebakken aardappeltjes al koud waren.

Als ik eigenaar zou zijn van die tent, zou ik het personeel duidelijk maken dat ik ze betaal om mijn klanten vorstelijk te bedienen.

Bovendien is een restaurant op de Schiedamsevest ook niet echt goedkoop om te huren, dus dan kun je je niet permitteren om nog even 75 euro extra omzet te laten schieten.

Wat betreft de sfeer en de lokatie: Wat heel jammer is, is dat er een foute akoestiek is. Het galmt heel erg.

Ook hoor je het heel erg als ze 10 tafeltjes verder lachen, dat galmt de hele tent door.

De inrichting is helaas verre van gezellig.

Omdat de kip echt goed was zou ik er toch nog een keer gaan eten.

Ook zou ik vroeger komen en kijken hoe de bediening dan is.