1. Wies Hulsen

Dit was een typisch geval van jammer... OK het voorgerecht (Antipasto) en 1 pizza waren TOP! Echter: wij moesten een uur op het voorgerecht wachten (toen de gasten van de vijf tafels die na ons waren binnen gekomen al weer hadden gegeten en afgerekend kregen wij de kans om te vragen waar ons voorgerecht bleef...). Vervolgens duurde het drie kwartier voordat onze pizza's kwamen (terwijl andere tafels daar ongeveer 10 minuten op moesten wachten). Ik had overlegd of het mogelijk was om een pizza zonder tomaat (ook de saus niet) en paprika te bestellen. En dat was mogelijk. Helaas kreeg ik een pizza met tomatensaus. Deze ging terug. De pizza werd na behandeling op tafel gegooid, droop van het vet en was niet te snijden... Alles was er afgeschraapt, opnieuw in de oven gegaan. Niet te eten. Maar het personeel was nergens meer te bekennen. Heel vervelend, want we hadden ook gevraagd of de deur (die een extra doorgang, pal naast onze tafel betekende. Lekker afstand houden dus) dichtkon omdat wij het heel koud hadden. Helaas werd 5 x aangegeven dat het aan een collega zou worden gevraagd. Mijn zoontje van 12 ging uiteindelijk aan de bar vragen of de deur dichtkon.

Kortom: voorgerecht en 1 pizza prima. Waarschijnlijk een geval van te weinig personeel. MAAR ABSOLUUT GEEN AANRADER.

1. Antonio
    Van restaurant

Beste Wies,
    Bedankt voor de recensie. Allereerst fijn om te horen dat jullie onze gerechten wel erg lekker vonden. Daarnaast willen wij graag onze excuses aanbieden voor het lange wachten. Dit had natuurlijk niet gemogen. Wij doen ons best om al onze gasten tijdig van hun gerechten te voorzien, maar helaas gaat heir soms wat mis.

Wij hopen jullie toch nog eens te mogen verwelkomen om jullie verwachtingen te overtreffen.

Isola Bella