1. Zeer lang op drinken en eten gewacht!!!
    Niet voor herhaling vatbaar!!!!

5,5

1. Beste heer en mevrouw Reitsma,

U bent rond 18.45 bij ons binnen gekomen. U heeft eerst samen van een wijntje genotenen om 19.05 heeft u gevraagd, hoelang het zou duren als u twee keer de biefstukspiezen zou bestellen. Onze medewerker heeft in de keuken een navraag gedaan en er is u aangegeven dat het uiterlijk 30 minuten zou duren. (Dit is als er iets zou gebeuren of bij extreme drukte )
    Om 19.07 heeft de keuken de bestelling gekregen en precies om half acht heb ik u persoonlijk het eten gebracht. Om 20.11 heeft u afgerekend. U bent nog geen anderhalf uur binnen geweest dus dat is voor een restaurant een normale tijd.

Ik vind het vervelend dat u vindt dat u lang heeft gewacht echter is uw recensie niet eerlijk, de bediening heeft zich gehouden aan haar beloftes en bij het afrekenen heeft u nog gezegd dat het lekker heeft gesmaakt.