Op dit adres zit nu: Evviva

1. Na eenmaal kennisgemaakt te hebben met 'Aan tafel', kom ik er op regelmatige basis. Hetzij voor een lunch met vriendinnen, 's avonds een hapje eten met man en vrienden, maar ook met mijn dochtertje van 4. Zij was in eerste instantie sowieso gecharmeerd van het speelhoekje, speciaal voor de kleintjes. Echter ook zonder het speelhoekje vermaakt ze zich hier inmiddels uitstekend. Dit is mede te danken aan de kindvriendelijke bejegening van het personeel. Er werd zelfs 1 maal (op eigen initiatief) meegedekt voor de fantasievriendinnetjes die mijn dochter een keer bij zich had :-) Ook de smaak en presentatie van het eten is telkens erg naar tevredenheid geweest.. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is de drukte die soms ervoor zorgt dat je elkaar aan je eigen tafel moeilijk verstaat. Tot nu toe heeft dit echter nog niet opgewogen tegen alle eerder genoemde positieve zaken. Ik blijf graag terugkomen.

Joyce.